Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Informatie vinden


Bij Uitleg en informatie vindt u de belangrijkste informatie: van het kiezen tussen huur- en koopwoningen tot de manier waarop de woningen worden verdeeld en van een woning zoeken tot een nieuw contract tekenen.

Bovendien vindt u op iedere pagina de veelgestelde vragen die op die pagina zijn toegespitst en kunt u eenvoudig zoeken naar informatie door zelf trefwoorden in te vullen.


Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Om uw wachtwoord te wijzigen, logt u in op Mijn WoningNet. Ga vervolgens naar Mijn gegevens en klik op wachtwoord wijzigen.

Een wachtwoord bestaat uit minimaal 7 en maximaal 14 tekens. Letters, cijfers en speciale tekens zijn toegestaan. Met uw wachtwoord kunt u inloggen op Mijn WoningNet.  

Ik heb geen e-mail ontvangen, wat is er aan de hand?

Het door u geregistreerde e-mailadres is onjuist.

Controleer uw gegevens via Mijn WoningNet.

Uw mailbox zit vol.
Dit kan komen doordat uw mailprogramma de e-mails wel ophaalt van de server, maar ze niet verwijdert. Als u Microsoft Outlook gebruikt, kunt u dat als volgt oplossen: 

  • ga in het menu naar: Extra, E-mailaccounts;
  • kies Bestaande e-mailaccounts weergeven. Selecteer vervolgens uw e-mailaccount en klik op Wijzigen;
  • klik op de knop Meer instellingen;
  • deactiveer op het tabblad Geavanceerd de optie Mail op server achterlaten. Uw mailprogramma zorgt er nu voor dat berichten nadat ze opgehaald zijn, worden verwijderd van de server. 
De instellingen van uw e-mailaccount staan niet goed.
Voor het instellen van uw email programma heeft u de volgende gegevens nodig (u vindt deze meestal op de website van uw provider): 
  • gegevens POP-server;  
  • inlognaam en wachtwoord (POP);
  • gegevens SMTP-server.

Het filter voor ongewenste e-mail staat te hoog.
In Outlook is het niveau van bescherming standaard ingesteld op Laag. Bij deze bescherming worden alleen de meest voor de hand liggende ongewenste e-mailberichten onderschept. U kunt het filter ook scherper afstellen, maar in dat geval kan het gebeuren dat ook normale berichten worden onderschept. Alle berichten die door het filter voor ongewenste e-mail worden gedetecteerd, komen in de map Ongewenste e-mail terecht. Van tijd tot tijd moet u de berichten in die map controleren.

Het lukt mij niet om in te loggen, hoe los ik dit op?

Let bij het inloggen op het volgende:

Controleer of het registratienummer juist is ingevuld.
Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Toets het daarom exact in en zet Caps Lock uit.


Als u uw gegevens correct invult en u kunt toch niet inloggen, ververs dan de webpagina en probeer het nog eens. U ververst een pagina door de toetsen Ctrl en F5 tegelijk in te drukken.

Lukt het u hierna nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met een van de corporaties.

Via Wachtwoord vergeten? (rechtsboven elke pagina) kunt u door het invoeren van uw e-mailadres uw wachtwoord opvragen.

Wat vind ik bij Mijn berichten?

Bij Mijn berichten (in de rechterbovenhoek van uw scherm, als u bent ingelogd) vindt u de berichten die via WoningNet per e-mail aan u verstuurd zijn. Dit kan bijvoorbeeld een bewijs van uw inschrijving zijn, een Digizine, een betalingsverzoek of een uitnodiging voor een bezichtiging. Heeft u een e-mail van ons gemist of per ongeluk verwijderd, dan kunt u de e-mail altijd terugvinden bij Mijn berichten.

Let op! 
U ziet hier alleen de berichten die automatisch verzonden zijn. Eventuele correspondentie met onze medewerkers worden niet in Mijn berichten opgeslagen.

Wat vind ik bij uitleg en informatie?

Bij Uitleg en informatie vindt u de belangrijkste informatie die u nodig heeft als u wilt verhuizen.

Van informatie over huur- en koopwoningen tot de wijze waarop de verschillende woningen verdeeld worden. En van het reageren op een woning tot het tekenen van een huurcontract.

Wat vind ik op deze website?

Op deze site vindt u alles wat u nodig heeft om een woning te vinden. Of het nu gaat om een huurwoning of om een koopwoning. De website ondersteunt u vanaf het moment dat u besluit te gaan verhuizen tot aan de acceptatie van een nieuwe woning. 

Wilt u meer weten over het zoeken en vinden van een woning? 
Kijk dan op de pagina Uitleg en informatie.

Uitleg en informatie ?

x
Helpmodus is nu actief

De help functie is nu actief. Klik op het ?-icoon om uitleg te krijgen bij dat betreffende onderwerp. Klik nogmaals op "Help?" om de helpmodus te sluiten.